نشريه اينترنتي جنبش سوسياليستي
نشريه سازمان سوسياليست هاي ايران ـ سوسياليست هاي طرفدار راه مصدق

www.ois-iran.com
socialistha@ois-iran.com

قسمت سوم

 

«کودتای سفید» از راه تقلب بزرگ در انتخابات:

 

* هشدار کمیته صیانت از آراء به شورای نگهبان بعد از فاش شدن فتوای مصباح یزدی در باره جواز تقلب بسود احمدی نژاد در 17 خرداد 88:

همزمان با افشاي "فتواي شرعي" مصباح يزدي در مورد تقلب در انتخابات در نامه سرگشاده جمعي از کارکنان وزارت کشور، روسای کمیته صیانت آرا میرحسین موسوی و  مهدی کروبی دو کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری در روز یکشنبه طی نامه‌ای به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نسبت به دستکاري انتخابات ابراز نگرانی کردند.

در بخشی از این نامه اعلام شده که تعرفه‌های مرحله اول 59 میلیون و 600 هزار تعرفه است اما وزارت کشور تعداد تعرفه‌های چاپ شده را  56 میلیون اعلام کرده، و وجود 2600000 تعرفه چاپ شده اما اعلام نشده از سوی وزارت کشور جای ابهام دارد.

علی اکبر محتشمی پور و مرتضی الویری روسای کميته صيانت از آراء موسوی و کروبی  در نامه خود همچنین به تعداد مهرهای انتخابات ارسال شده به استان ها اشاره کرده و خطاب دبیر شورای نگهبان نوشتند: "تعداد مهرها،همانطوری که می‌دانید دو برابر تعداد شعب به‌علاوه 10 درصد مازاد می‌باشد که بدون هیچگونه دستورالعملی ارسال شده است و این کار فوق‌العاده خطرناک و نگران کننده است."

   اگر قرار باشد تخلف سازماندهی شده‌ای انجام بگیرد ،این کار نه در شعبه و نه در سایت و نه در هنگام شمارش و اخذ رای بلکه در استفاده از تعرفه‌های اضافی و مهرهای اضافی و با استفاده از صندوق‌های اضافی و سیار شدنی است،به خصوص که خبر می‌رسد که شناسنامه‌های سربازان در مراکز نظامی و... جمع آوری شده است."

 

* رژیم نمی خواست مردم رأی بدهند تا دستش برای تقلب بزرگ باز باشد:

خبرگزاری فارس می گوید:

انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري در 22 خرداد در 368 شهر و 558 بخش برگزار مي‌شود كه در اين دوره 46 ميليون و 200 هزار نفر در سراسر ايران اسلامي واجد شرايط راي بشمار مي‌روند.

تعداد صندوق‌هاي اخذ راي در اين دوره 45 هزار و 713 صندوق در نظر گرفته شده است كه حدود 30 درصد از آن معادل 14 هزار و 258 صندوق سيار بشمار مي‌رود. ( نسبت صندوق‌هاي سيار به ثابت در اين دوره حدود 3 درصد كاهش نشان مي‌دهد).

اخذ راي در روز 22 خرداد از ساعت 8 صبح آغاز مي‌شود و به مدت 10 ساعت ادامه مي‌يابد و پس آز آن با تصميم وزير كشور مدت زمان اخذ راي تا دو مرحله قابل تمديد است.

وزارت کشور رژیم، دو نوبت ارقامی را بدست داد که مسلم می کنند مجموع آراء نمی توانند از 5/26 میلیون بیشتر باشند:

بعد از ظهر 22 خرداد، ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد که در سه ساعت اول، 5 میلیون نفر رأی اخذ شده اند.  هرگاه فرض شود بدون انقطاع، رأی دهندگان رأی داده اند،  در مجموع، حدود  22  تن رأی داده اند. بنا بر قول این ستاد، در هر 1 دقیقه و 36 ثانیه، یک رأی اخذ شده است.

پس از قرائت 5 میلیون از آراء، ستاد وزارت کشور اعلان کرد حدود 20 درصد صندوقها قرائت شده اند. بنا بر این، آرای 100 درصد صندوقها، برابر می شود با 25 میلیون نفر.  بی بی سی که روزها بسود میر حسین موسوی تبلیغ کرده و از برانگیزندگان رأی دهندگان به دادن رأی بود، چند نوبت، اظهار تعجب می کرد از چه رو، کل آراء  دارد سر به 40 میلیون می زند! 

بر فرض که مدت رأی گیری به جای 10 ساعت، 13 ساعت باشد ( زمان اخذ رأی در تهران 14 ساعت و در شهرهای بزرگ 13 ساعت و در شهرهای کوچک و بخشها همان 10 ساعت بوده است) و بر فرض که در حوزه های ثابت، شامل 31455 صندوق رأی، در هر دقیقه یک رأی به صندوق ریخته شده باشد،  حدود 24534900  حد اکثر رأی ایست که می توانسته است اخذ شده باشد. هرگاه صندوقهای سیار، هر 5 دقیقه یک رأی اخذ کرده باشند، حدود 2224248  رأی اخذ کرده اند. جمع این دو رقم، 26759148 رأی می شود.

   بدیهی است تعداد آرای مأخوذه نمی توانسته است این اندازه باشد. زیرا «اصلاح طلبان» پی در پی اعتراض می کردند که در برخی از شهرها، به این عنوان که تعرفه ها تمام شده اند، حوزه ها اخذ رأی نمی کرده اند.

هرگاه جمعیت دارای حق رأی را حدود  52 میلیون (آمار عمومی)  بدانیم،  آراء باطله به کنار،  حدود 50 درصد مردم ایران رأی داده اند.

و هرگاه دارندگان حق رأی را 2/46 میلیون نفر بدانیم،  حدود 57 در صد دارندگان حق رأی، رأی داده اند.

     بدین قرار، هرگاه رژیم می خواست شمار بیشتری از مردم رأی بدهند،  می باید بر تعداد صندوقها و حوزه ها می افزود.  با این تعداد صندوق، اگر هم  مردم بیشتری می خواستند، نمی توانستند رأی بدهند. بدین سان، تقلب بزرگ از راه افزودن بر تعداد شرکت کنندگان در دادن رأی  انجام گرفته است. فرصت این تقلب را هم «اصلاح طلبان» و فرستنده هائی نظیر بی بی سی و صدای امریکا را  با اغراق در باره رأی دهندگان فراهم کردند.  نتیجه این شد که رژیم فرصت یافت تقلب بزرگ را انجام دهد: رژیم مدعی است  39165191    رأی به صندوقها ریخته شده اند.  بنا بر این، دستش برای ریختن  12406043  رأی به صندوقها، بسود احمدی نژاد باز بوده است.

برابر اطلاع،  تقلب دیگری نیز انجام داده اند و آن این که در کد گذاری، حیله ای بکار برده اند که رأی دهنده به میر حسین موسوی، بر کد متعلق به احمدی نژاد، علامت می گذارده است.

      مجموع این تقلب ها سبب شده است که آرای احمدی نژاد از حدود 7 میلیون به 24 میلیون افزایش یابد.  نسبت آرای واقعی احمدی نژاد  به کل آرای مأخوذه،  1 به 7/3 می شود. این نسبت با قول زهرا رهنورد، همسر میر حسین موسوی، سازگار است. الا این که او، در مصاحبه با بی بی سی، نسبت آرای احمدی نژاد به آرای میر حسین موسوی را 1 به 4 گفته است. 

بنا بر ارقامی که طرفداران میر حسین موسوی و کروبی انتشار می دهند، یکی از دو احتمال قطعی می شد اگر تقلب بزرگ انجام نمی گرفت:

1 میرحسین موسوی با بدست آوردن بیشتر از 15 میلیون آراء به ریاست جمهوری می رسید.

2 هرگاه آرای کروبی بیشتر از  یا کمتر از آرای احمدی نژاد و آرای میر حسین موسوی کمتر از نصف کل آراء می شدند، انتخابات بدور دوم می افتاد.

تقلب سوم از طریق انتقال آرای نامزدها از فرم 22 به فرم 28 انجام گرفته است. چگونگی این تقلب را خوانندگان در شماره 725 خوانده اند.

اما آرای  کروبی را کمتر از آرای باطله به حساب گذاشته اند. زیرا قصد حذف او را، یکبار برای همیشه، از صحنه انتخابات ریاست جمهوری و بسا عرصه سیاسی داشته اند.  در واقع،  حذف شوندگان آندسته از «روحانیان» هستند که بطور نسبی برای خود استقلال رأی قائلند. حامیان احمدی نژاد و «رهبر»، روحانیانی هستند که حاضرند در ازای مزایائی که رژیم برایشان قائل می شود، نقش  تبلیغاتچی رژیم را بازی کنند.

 

* تقلب بزرگ سه ما ه پیش طراحی شده است:

یک مقام ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی، مأموریت می باید نامه او را در باره تقلبات فاحش به «بیت رهبری» برساند. در بیت، «سردار» وحید طرف گفتگوی او می شود. نامه را می گیرد و به او می گوید: انتخابات انجام گرفته و احمدی نژاد به ریاست جمهوری انتخاب شده است.

ماه ها پیش، وقتی خامنه ای خطاب به احمدی نژاد گفت شما  با این فرض کار کنید که یک دوره دیگر هم بکار خود ادامه خواهید داد.  از آن پس،  طرح تقلب بزرگ تهیه و آماده اجرا می شود. مصباح یزدی نیز مجوز «شرعی» تقلب در انتخابات را صادر می کند. سه ماه پیش از انتخابات، میزان آرای احمدی نژاد معین می شود. قرار می شود اما بیشتر از خاتمی (22 میلیون رأی) رأی بیاورد.  در آن زمان، سردار حمید «پیش بینی» کرده بود، احمدی نژاد  با 23 میلیون رأی رئیس جمهوری شود و میرحسین موسوی نیز 10 میلیون رأی بیاورد. این ماجرا را عضو ستاد تبلیغاتی میر حسین موسوی بازگو کرده است.

    بطوری که مشاهده می شود، طرح تقلب بزرگ بر اساس حدود 36 میلیون رأی تهیه شده بوده است.

سه روز پیش از انتخابات، ابطحی گفته است: رئیس جمهو معین شده است روز جمعه، اسم او را از صندوق بیرون می آورند.

در خانه خاتمی، روزی پیش از  انتخابات رسوا، چند تنی شرکت داشته اند. صحبت از تقلبات گسترده بوده است. گفتگو کنندگان به این نتیجه می رسند که بیرون آوردن اسم احمدی نژاد از صندوق رأی،  رژیم ولایت فقیه را بطور مستقیم در برابر مردم قرار می دهد و ملت را به این نتیجه می رساند که راه حل یکی و آن پایان دادن به عمر رژیم ولایت مطلقه فقیه است.

 

* محاسبه میزان مشارکت مردم در انتخابات و بزرگی تقلب:

این محاسبه از ایران دریافت شده است. محاسبه کنندگان از نزدیک جریان رأی گیری را بررسی کرده اند:

برای آنکه ضریب صحت محاسبه بالا  باشد، از 2 روش محاسبه استفاده شده و نتایج با یکدیگر مقایسه شده اند:

1 -  محاسبه بر اساس ظرفیت هر صندوق: برابر تجربه، ظرفیت متوسط هر صندوق تقریبا 1000 رأی است.  بنا بر این، آرای دو صندوقهای ثابت و سیار را بر اساس ظرفیت،  تفکیک و محاسبه می کنیم:

تعداد صندوقهای ثابت 31455  است.  بر اساس هر صندوق هزار رأی، کل آراء 31455000   می شود.

تعداد صندوقهای سیار 14258 است. اما با توجه به این که این صندوقها می باید جا به جا شوند، فرض می کنیم 20 درصد صندوقها پر شوند.  بنا بر این، در این صندوقها 2851600  رأی می شود.

     جمع این دو رقم، 34306600 رأی می شود.

     بدیهی است، فرض اینست که صندوقهای ثابت پر شده باشند. امری که با توجه به زمان اخذ رأی محال است. زیرا بر فرض که در هر دقیقه یک رأی داد شده باشد، در هر ساعت، 60 رأی داده شده و جمع آرای صندوقهای ثابت،  5/24 میلیون رأی می شود.

2 -  محاسبه دقیق تر، براساس مکانیسم رأی گیری و زمان رأی گیری است:

ظرف 13 ساعت رأی گیری (در تهران 14 ساعت بود و در شهرهای کوچک و روستاها کمتر از 13 ساعت) هر صندوق حداکثر می توانسته است 24522000 رأی می شود.

صندوقهای سیار نیز می توانسته اند 1621152 رأی اخذ کرده باشند.

     جمع  دو رقم  26143153  رأی می شود.  حتی اگر فرض کنیم در محلهائی که تعرفه تمام شده بودند،  از صندوقهای سیار استفاده شده و از این بابت، 5/2 میلیون رأی بر آراء اضافه کنیم، جمع کل آراء 6/28 میلیون  می شود.  بنا بر این، 4/10 میلیون رأی، به نفع احمدی نژاد، به صندوقها ریخته شده است.

شورای نگهبان، در پایان رأی گیری، میزان مشارکت را 70 درصد اعلام کرد. 70 درصد مشارکت، 3/32 میلیون رأی می شود.  بنا بر این قول نیز، حدود 7 میلیون رأی تقلبی به آرای داده شده، افزوده شده اند.

نمودار تقلب بزرگ در انتخابات + تصویر

۲۴ خرداد ماه ۱۳۸۸    ساعت : ۴۲ , ۱۳

خبرگزاری انتخاب:

image

این نمودار نشان می دهد که نسبت آرای احمدی نژاد به مهندس موسوی از یک نسبت خطی تبعییت می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس علمی خبرگزاری انتخاب، در یک نمودار کاملا خطیR2=1  است. این فرمول و نسبت بدین معناست که نموداری کاملا خطی است یا خیر. 

نمودار فوق نشان می دهد به طرز کودکانه ای در طول شمارش آرا بدون توجه به جغرافیای منطقه ای، بدون هیچ گونه توجهی به شهرهای کوچک یا بزرگ، همیشه نسبت فوق بین این دو نامزد حفظ شده که نشان دهنده ی تقلبی کودکانه است.

در این نمودار، r2=0.9985 است، یعنی اینکه با تقریب فوق العاده ای نتیجه خطی است که دانشجویان در آزمایشگاه و بحث های آماری از r2=0.95 به بالا را خطی دانسته و این یکی، r2= 0.9985  کاملا خطی و تقریبا 1 است.

چنین نموداری تنها نشان دهنده کار از پیش طراحی شده و با پایه گرفتن جغرافیایی یک شهر یا استان برای دیگر شهرها و استان هاست بدون در نظر گرفتن بزرگی و کوچیکی آنها.

    ببینید چقدر اعداد اعلام شده همبستگی شدیدی دارند. انتظار می رفت در ابتدای اعلام آرا نسبت به نفع احمدی نژاد باشد ولی با اعلام آرای شهرهای بزرگتر این نسبت به سمت موسوی متمایل شود. ولی تابع خطی خیلی خوبی بین این دو عدد برقرار است که نشان دهنده تقلب است

انقلاب اسلامی: از شرطهای «رهبری»، یکی شرط عدالت است. بیانیه خامنه ای، روزی بعد از انتخابات رسوا و پیش از آنکه دوره رسیدگی به شکایات و اعلام رسمی نتایج آراء  سر رسد،  آشکارا ناقض عدالت است. حکم کردن به نامزدهای دیگر به حمایت از «رئیس جمهور منتخب»، غیر از این که آشکار می کند احمدی نژاد را او به ایرانیان تحمیل کرده است، نقض قانون خود ساخته و دروغگوئی است. مردم به حق شعار می دهند: «آنکه میگن عادله، دروغ میگن قاتله».  از آنجا که ایران وارد مرحله جدیدی از تاریخ خود شده است،  قسمتهائی از بیانیه ها را می آوریم:

 

ادامه مطلب